- بلوریان تهرانی، 1379، آموزش و تخصص در تبلیغات بازرگانی(مجموعه مقالات اولین همایش صنعت تبلیغات)، اداره کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
- پراتکانیس، آنتونی و آرنسون، الیوت، 1385، عصر تبلیغات، ترجمه دکتر کاووس سید امامی و محمدصادق عباسی، چاپ پنجم، انتشارات سروش.
- چراغی، داوود، 1386، طرح تحقیقاتی راهکارهای توسعه بازار داخلی فرش ایران، مرکز ملی فرش ایران.
- روستا، احمد، ونوس، داور، ابراهیمی، عبدالحمید، 1375، مدیریت بازاریابی، انتشارات سمت.
- شاهمحمدی، عبدالرضا، 1385، اقناع و تبلیغ، انتشارات زرباف.
- علی اکبری، علی اکبر، 1381، اسنادی از صنعت فرش ایران (1357-1292 ه.ش)، چاپ اول، تهران، سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
- فروزفر، علی، 1386، اصول و فنون تبلیغات، چاپ اول، تهران، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی واحد تهران.
- قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، روزنامه رسمی، 1396.
- کیا، محمد، 1349، تبلیغات بازرگانی، تهران، انتشارات ابن سینا.
- لایحه بودجه سال 1399 کل کشور.
- محسنیان راد، مهدی، 1384، ایران در چهار کهکشان ارتباطی، تهران، انتشارات سروش.
- محمدیان، محمود، 1388، مدیریت تبلیغات، چاپ چهارم، تهران، انتشارات حروفیه.
- ولز، ویلیام و برنت، جان و موریارتی، ساندرا، 1383، تبلیغات تجاری، اصول و شیوه های عمل، ترجمه سینا قربانلو، چاپ اول، انتشارات مبلغان.
- Belch, George & Michael, 2017, Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective (2017), McGraw-Hill Education
- Sandra Moriarty, Nancy Mitchell, William D. Wells, Charles Wood, 2019, Advertising & IMC: Principles and Practice, Pearson